filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
No weight lose although I have tried it for several months, called about a refund to no avail. Please change your add. Got sick of the. Same food. Your adds make my blood pressure raise. How can you faultif and not keep your word as advertised as they are untrue....
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello. Thank you for taking the time to write your review. We apologize that you did not lose as much weight as anticipated and that you did not enjoy the food you were receiv...

#1168797
One month payment flipped to 2 months without consent. Fine fine print not even on webpage without clicking some link hidden on webpage
Read more
Anonymous
Lainey

Same here. New monthly amount for subsequent deliveries was going to be $595, which is way too much to pay for sub-standard food. I was charged a $125 cancellation fee for s...

1.0
#1167783
Bad experience We signed up for one month, only to be told that we are committed to two months sense we received a $50 discount at signing. Bull #$&@
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for sharing your feedback today.We are very sorry to hear about your experience.We wanted to let you know that we do offer both one-time delivery as well as au...

1.0
#1167665
Nutrisystem - Mold on Cinnamon Bun!
Nutrisystem - Mold on Cinnamon Bun!
Nutrisystem - Mold on Cinnamon Bun!
I opened up the package and immediately smelt something awful. When I took it completely out of the package, it was covered in a green, fuzzy mold. I checked the package to see if it was outdated and it should have still been good for about another three months.
Read more
Anonymous
Anonymous

Hello,Thank you for taking the time to write this review.We are so sorry to hear that you received a spoiled item.We would like you to know that this is a very rare occurrence...

1.6
Product
#1167640
They tricked me into auto delivery and charged me $125.00 to cancel. Rude, rip off specialists. If their program was any good, they would have to resort to shifty marketing tactics. In addition, no info is available on their website concerning cancelling the products...
Read more
Anonymous
Jimmy

Unfortunately I had a similar experience. I canceled after five days of increasing stomach upset, with day five feeling like I was prepping for a colonoscopy, but the custome...

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for taking your time to write this review and are sorry to hear about your experience. The cancellation fee of $125 is just charged when a customer does not wi...

#1165698
Show

Nutrisystem - Just say NO to prepackaged food!

I would never purchase this non-food in order to attempt to lose weight. This is a scheme to make money from junk food. All their pre-packaged, freeze-dried, flavorless, too salty, foods are not nutritious. Anyone who wants/needs to lose weight needs to exercise more, and eat fresh foods, vegetables, nuts, lean meats, and drink fresh water.
#1160763
Show

Stop sending this email. I don’t use Nutrisystem nor will ev

I don’t want to receive Nutrisystem email.
#1150573
Buyer beware!!!!!!! When the order was placed, there was no mention of an auto-renewal, nor a $125 cancellation fee. GRRRRRRRRR..... Since when does placing an on-line order with a credit card constitute a legal contact ? I have already called my credit card company,...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for taking your time to write this review! We are sorry if you did not lose what you had wanted to on our plan, everyone loses at different rates, but we do ha...

1.2
I didn't like
  • Poor customer service
  • Charging me to quit the program
  • Inability to resolve an easy issue
#1149337
I called customer service on 12/1/2017 to cancel my subscription and was told by the representative the current order would be stopped. The next week I was billed $336.98 and the shipment came to my house. I called customer service and requested they refund the money...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello! Thank you for leaving your feedback on your experience, and we are sorry you had trouble getting your refund. Our standard refund timeframe is 10-14 business days, and ...

1.0
I liked
  • Foof
I didn't like
  • Customer service on returns and follow up
#1148956
Tried to order your “free” Holiday package offer but your system just throws me into an endless do loop. Sometimes it adds things to the order and then takes me to billing where I cannot delete the random additions. Other times it just locks up. Seems like a horrible...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello. Thank you for taking the time to right your review. We are sorry that you have had trouble redeeming the offer for the free Holiday Pack. Please send an email to con...

2.2
#1144918