filters
state:
Show
city:
Show
I canceled my subscription during the 14-day 100% refund; however, it is not 100% as advertised. I had started the first week plan then Hurricane Irma hit S. Fla. and I was out of power for a number of days and couldn't heat up the microwavable food. I called to cancel...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello. Thank you for taking your time to write your review. We apologize that you were not issued a full refund and that it was not made more clear that you would be responsib...

1.9
I didn't like
  • Hidden cancellation fee
#1116826
I cancelled my policy luckily before the 14 days so I didn't get the $125 cancellation fee, which I think is bogus. The guy I originally talked to was such a smartass and said it's in the terms you agree to. Well, like most people I didn't see that. Anyway, cancelled...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello, We are sorry to hear that you are still dissatisfied with the return policy. We would be happy to look into this. Could you please send an email with your account info...

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for sharing your feedback with us today regarding your experience. We are sorry to hear you are having an issue regarding your refund.We would be happy to rev...

1.0
I liked
  • Convenience
I didn't like
  • Unable to cancel plan easily without penalty
  • Customer service and deceptive practices in general
  • Price
#1105438

Resolved

Make sure that if you order online you READ EVERYTHING! That is where they can scam more money out of you. They are expensive and there are better options then this company. The only reason this company stays in business is because of the stars who endorse and the way...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for sharing your feedback with us today regarding your experience.We do have a standard fee to discontinue an auto-delivery plan prior to the second auto-deliv...

1.0
#1105233
I received my first order of Nutrisystem in late July 2017. Due to my travel schedule, I pushed out my second shipment a couple of times. When it became apparent that I couldn't make the program work for my schedule, I contacted the company to cancel. I was informed...
Read more
MPHigley
MPHigley

Nutrisystem has not credited me and its been 2.5 months since I returned their 'food'

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for sharing your feedback with us today regarding your experience. We do disclose our standard fee for discontinuing an auto-delivery order in our Terms and Co...

1.0
I didn't like
  • Hidden charges
#1096745
August, 2017-- Yes! The other reviews are correct! The food is awful, chemical taste, too chewy, artificial, NOT appetizing. I just opened the package after paying $330. Looks bad. Poor packaging, not appealing. So I decided to taste some chips. Ick, and I like chips....
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for reaching out to us! We are very sorry to hear about your experience and would like to help out.Please send us an email at consumerexperience@nutrisystem.co...

2.5
I didn't like
  • Did not like taste or presentation
#1095086
Called Customer Service as required, received confirmation number and directions on how to return food. Now the company will not answer my questions and no refund. I wish I knew about this website before I joined their program. No one mentioned the $99 and I was told...
Read more
Anonymous
Scammed 2

Try getting in touch with your Credit card company. Make them aware of the scam Nutrisystem is running with the cancellation fee. There are others complaining about the same t...

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello, Thank you for taking the time to post your review. We are sorry to hear that you have been having trouble getting in contact with us regarding your refund. We would b...

1.6
I liked
  • Some of their foods
I didn't like
  • Not receiving answers
  • Customer service stating one thing and it not being true
#1007186
Nutrisystem - Moldy cinnamon buns!!!
I purchased Nutrisystem cinnamon buns at Walmart in Hackettstown, NJ in the past week. The expiration date is May 5, 2016. I ate one in the morning of 1/17/16 and during the day and the next morning (now) have been experiencing intermittent sharp pains in my...
Read more
Anonymous
Shahrzad Hosseini

I have also got moldy Cinnamon Streusel Muffin , so disgusting!

Anonymous
Anonymous

If that happens again, try this: instead of shoving 6 boxes of cinnamon buns in your face, go out and exercise you lazy *** instead of buying into fad diets that don't work!

1.0
I didn't like
  • Moldy food
#772894
I ordered a week early due to my hectic schedule, and told the representative that I was not going to start for a week. The first week (fast 5) I lost 1 pound. I called and was told that the amount of weight to lose is really a percentage, and because I was not...
Read more
Anonymous
Anonymous

Good Morning, Thank you for your feedback. I have sent you a personal email with your cancellation confirmation number. If you have any questions or concerns, please don't he...

2.6
I didn't like
  • Cancellation policy
#628418

Contact Nutrisystem

Mailing Address:
Nutrisystem, Inc.
600 Office Center Drive
Fort Washington, PA 19034
Phone:
(800) 585-5483
More