filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show

Featured

Nutrisystem - Carrot Cake Mold
Nutrisystem - Carrot Cake Mold
Nutrisystem - Carrot Cake Mold
Nutrisystem - Carrot Cake Mold
I didn't notice the mold on the carrot cake until I was chewing. Really awful. I don't think I can eat a carrot cake again. Honestly I'd rather eat a mouthful of spiders. Mold was infused right to the centre. Nutrisystem offered $1. Then offered replacement carrot...
Read more
Drafted101
Drafted101

Nutrisystem "reached out" to me and their responses are a joke. They really don't care and don't even do a good job of pretending to care.I expect more customers to bite into ...

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for reaching out to us! We are very sorry to hear about your experience and would like to help out.Please send us an email at consumerexperience@nutrisystem.co...

2.1
I didn't like
  • Customer service and the food
  • Eating moldy carrot cake
#1099397
Nutrisystem - Moldy Cinnamon Streusel Muffin
Nutrisystem - Moldy Cinnamon Streusel Muffin
I have got moldy Cinnamon Streusel Muffin. The package says it is good till Mar 2018 and now is just Nov. 2017. This was in the first package of shipment that I got from them after subscription . So disappointed! I have spoke to them and they are saying they are very...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for taking the time to write this review. We are so sorry to hear that you received a spoiled item. We would like you to know that this is a very rare occurr...

1.0
#1139795
I called customer service on 12/1/2017 to cancel my subscription and was told by the representative the current order would be stopped. The next week I was billed $336.98 and the shipment came to my house. I called customer service and requested they refund the money...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello! Thank you for leaving your feedback on your experience, and we are sorry you had trouble getting your refund. Our standard refund timeframe is 10-14 business days, and ...

1.0
I liked
  • Foof
I didn't like
  • Customer service on returns and follow up
#1148956

Nutrisystem - Just say NO to prepackaged food!

Nutrisystem
#1160763
I would never purchase this non-food in order to attempt to lose weight. This is a scheme to make money from junk food. All their pre-packaged, freeze-dried, flavorless, too salty, foods are not nutritious. Anyone who wants/needs to lose weight needs to exercise more, and eat fresh foods, vegetables, nuts, lean meats, and drink fresh water.
Comment
Show
Nutrisystem - Mold on Cinnamon Bun!
Nutrisystem - Mold on Cinnamon Bun!
Nutrisystem - Mold on Cinnamon Bun!
1/3

Nutrisystem - Mold on Cinnamon Bun!

Nutrisystem
#1167640
1.6
Details
I opened up the package and immediately smelt something awful. When I took it completely out of the package, it was covered in a green, fuzzy mold. I checked the package to see if it was outdated and it should have still been good for about another three months.
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

Nutrisystem - Horrible Food Horrible Customer Service

Nutrisystem
#1140032
1.0
Details
I contacted Nutrisystem today when I saw a 125.00 charge to my account.I was told because I was on auto ship if I missed two months I would be assessed this fee The Rep said I should have read the fine print regarding this fee Her attitude was tough luck and refused to refund to my account.I told her she should be ashamed working for a company that is a scam.The call ended.
Comment
Show
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

Stop sending this email. I don’t use Nutrisystem nor will ev

Nutrisystem
#1150573
I don’t want to receive Nutrisystem email.
Comment
Show
I received my first order of Nutrisystem in late July 2017. Due to my travel schedule, I pushed out my second shipment a couple of times. When it became apparent that I couldn't make the program work for my schedule, I contacted the company to cancel. I was informed...
Read more
MPHigley
MPHigley

Nutrisystem has not credited me and its been 2.5 months since I returned their 'food'

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for sharing your feedback with us today regarding your experience. We do disclose our standard fee for discontinuing an auto-delivery order in our Terms and Co...

1.0
I didn't like
  • Hidden charges
#1096745
I remember someone telling me that the more a company had to advertise the less they are able to stand on their own merit/referrals and no company advertises more than Nutrisystem other than maybe My Pillow. OK, so I got suckered in to trying this diet and here is my...
Read more
Anonymous
Anonymous

I too tried Nutrisystem and it was a major farce. The food was ridiculously expensive! I was able to find items in my local grocery store with the same nutritional content a...

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for reaching out to us! We are very sorry to hear about your experience and would like to help out.Please send us an email at consumerexperience@nutrisystem.co...

4.0
#1122299
Buyer beware!!!!!!! When the order was placed, there was no mention of an auto-renewal, nor a $125 cancellation fee. GRRRRRRRRR..... Since when does placing an on-line order with a credit card constitute a legal contact ? I have already called my credit card company,...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for taking your time to write this review! We are sorry if you did not lose what you had wanted to on our plan, everyone loses at different rates, but we do ha...

1.2
I didn't like
  • Charging me to quit the program
  • Poor customer service
  • Inability to resolve an easy issue
#1149337
Nutrisystem - Mold on Cinnamon Bun!
Nutrisystem - Mold on Cinnamon Bun!
Nutrisystem - Mold on Cinnamon Bun!
I opened up the package and immediately smelt something awful. When I took it completely out of the package, it was covered in a green, fuzzy mold. I checked the package to see if it was outdated and it should have still been good for about another three months.
Read more
Anonymous
Anonymous

Hello,Thank you for taking the time to write this review.We are so sorry to hear that you received a spoiled item.We would like you to know that this is a very rare occurrence...

1.6
Product
#1167640
I canceled my subscription during the 14-day 100% refund; however, it is not 100% as advertised. I had started the first week plan then Hurricane Irma hit S. Fla. and I was out of power for a number of days and couldn't heat up the microwavable food. I called to cancel...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello. Thank you for taking your time to write your review. We apologize that you were not issued a full refund and that it was not made more clear that you would be responsib...

1.9
I didn't like
  • Hidden cancellation fee
#1116826
I placed my order for Nutrisystem on August 31st. On September 5th at 10:57am, I called and cancelled my Account. I cancelled my account within 14 days. On September 22nd, I received an email from Nutrisystem telling me that my next shipment was being processed. I...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for taking the time to write this review. We are so sorry to hear about your experience when calling in to cancel your program. We would like to look into this...

1.0
#1120513

Contact Nutrisystem

Mailing Address:
Nutrisystem, Inc.
600 Office Center Drive
Fort Washington, PA 19034
Phone:
(800) 585-5483
More
August, 2017-- Yes! The other reviews are correct! The food is awful, chemical taste, too chewy, artificial, NOT appetizing. I just opened the package after paying $330. Looks bad. Poor packaging, not appealing. So I decided to taste some chips. Ick, and I like chips....
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for reaching out to us! We are very sorry to hear about your experience and would like to help out.Please send us an email at consumerexperience@nutrisystem.co...

2.5
I didn't like
  • Did not like taste or presentation
#1095086