Product: Nutrisystem Subscription Clear all filters (0 of 44 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
I asked them to then cancel the charges totally from here on out and they said that Nutrisystem does not allow it. I would have to get a new card number. I have read many complaints online about this and now it has happened to me. Very deceptive company. I will now...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello. Thank you for taking the time to share your experience. We are sad to hear that you had trouble delaying your last order. If you would like for us to look into this fur...

Product
Nutrisystem Subscription
#1340458
Tv ad pushed me to join and got shipment of thei dog food After a month of penitence following their instructions was able to reduce 2 lbs but story doesn’t end there I see a direct bank charge one for the $380 which I paid before and another for $125 for what they...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you very much for taking the time to write your review. We are sorry that you were unhappy with the weight loss, the foods, and the Auto-Delivery process.We do hav...

1.5
Product
Nutrisystem Subscription
#1265315
Look out if you spend $300 you only get box of dry products, not frozen to be sent 10 days later. cancel cost $125 You are committed to 2 months Beware it cost me $125 cancelling next mo.Cancel cost $125 You committed 2 months Beware cost $125 cancelling next mo cost...
Read more
Anonymous
Anonymous

Agreed. It is a scam. They have your credit card information...the statement is intentionally written rip consumers off.

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello Mary, We are sorry to hear about your experience. We do have several different options when ordering in regards to signing up for autodelivery, which means getting a dis...

1.0
Product
Nutrisystem Subscription
#1261003
I placed my first order with Nutrisystem over the phone and after I received it, called to cancel my plan as I only wanted to try it out for 1 month. I was told by the representative that there will be a $125 cancellation fee if I cancel before receiving the 2nd months...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello. We are sorry to hear about your experience with the plan.With our auto-delivery option you received a discount off the regular one-time rate plus free shipping (Contine...

2.3
Product
Nutrisystem Subscription
#1250425
I signed up for an auto delivery monthly plan that I could customize. My first week of food was pre-selected. I was NEVER asked about food allergies. I was shipped 3 meals that I can not eat. When I contacted via live chat I was told to just make up my own meals. I...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for taking the time to write your review. We are very sorry to hear about the issues you had with your first order.We would be happy to take a look at your acc...

Product
Nutrisystem Subscription
#1245069
I was charged $125 for cancelling after spending over $400 in food the month prior! I feel mislead and am so tired of companies putting information like this in such fine print. I only wanted to try this for one month as I did not have much weight to lose. I had no...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello.Thank you for taking the time to write this review.We do have a standard fee when discontinuing auto-delivery prior to receiving the second order. This is due to the aut...

1.1
Product
Nutrisystem Subscription
I didn't like
  • Customer service and cancellation policy
#1233420
ON NUTRISYSTEM FOR 2 MONTHS. THEY WOULD SEND AN EMAIL TO REMIND YOU TO CHANGE YOUR ORDER BEFORE IT SHIPPED. THE THIRD MONTH NO REMINDER. WE WERE USING GIFT CARDS FROM COSTCO TO PAY. THIS TIME THEY JUST CHARGED MY CREDIT CARD. CALLED AND WAS TOLD THEY COULD NOT CREDIT...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello.Thank you for taking the time to write this review.We are very sorry to hear about your experience and that you did not get a chance to apply your gift cards to the orde...

1.9
Product
Nutrisystem Subscription
I didn't like
  • Products and rudeness of customer service rep
  • Payment policy
#1225560
After 1 month with nutrisystem and it being so expensive.. we cancelled. $125 cancellation fee!!! Spent nearly $600 in 1 month for 7 pounds. Not a deal, more of a scam..
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello. Thank you for taking the time to share your experience.We do have a standard fee when discontinuing auto-delivery prior to receiving the second order. This is due to th...

Product
Nutrisystem Subscription
#1221021
I will NEVER order from this company again and will do all I can to make other consumers aware. I intend to dispute the charge and also file a complaint with the BBB. The food is decent, the frozen food especially. The dried foods are not so great. I had always wanted to try NutriSystem...
Read more
h.kitchener
h.kitchener

Interesting to see that NutriSystem monitors this site, but you can do much better by buying products like Lean Cuisine, etal. when on sale for a couple of dollars apiece whic...

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello!Thank you for taking the time to leave this review. We apologize if there was any confusion over our auto-delivery policy. Customers who choose auto-delivery for their o...

1.7
Product
Nutrisystem Subscription
#1201099
I tried to cancel it online but there is no option. I called and was told i committed to 2 months. I did not. Nutrisystem lost a long time customer and a referral source over $60. They are *** ups if I have ever seen one. They tell you to read the fine print. *** that...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for taking the time to write this review. We are very sorry for any confusion when placing your order.We do have a standard fee for discontinuing auto-delivery...

1.0
Product
Nutrisystem Subscription
I didn't like
  • Sales dept
  • Billing polices
  • Customer service
#1190360