Nutrisystem Core Diet Plan Reviews

filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
I have to say that I have been extremely disappointed with my Nutrisystem experience. First of all, all of the food is so processed that it made me sick to my stomach after a few days. I'm used to eating fresh fruits and veggies but I didn't know that everything was so processed! All of the pictures make it look like everything is fresh. Second of all, after a week the new Apple IOS came out and it caused the NuMi app to crash and glitch. ...
Read more
Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello,
We are very sorry to hear about your experience. When you have a moment, please send us a email to consumerexperience@nutrisystem.com. We hope to hear from you soon...

1.0
I liked
  • Easy ordering
I didn't like
  • I was taken advantage of
  • Confusing brochures
  • Price
#924654
I called to cancel before they shipped the second month's batch.It was either fork out $99 to cancel or pay another $350+ for another month's shipment and no fee to cancel after that. I don't recall coming across this in the terms but if seemed to be the only way to save at least $250. The dinners were ok. Some tasted quite good, in fact. But the snacks were *** that tasted like the same and with too much salt.I think if you go out and buy for...
Read more
Nutrisystem1

Nutrisystem1 Hello,
Thank you for sharing your feedback regarding your Nutrisystem experience. We are sorry to hear about the issues you had with discontinuing your program. We would li...

I liked
  • Some of the dinner dishes
I didn't like
  • Unexpected cancellation charge is indicator of decepion
#827281