filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Fake representation. She lost her weight by dancing 8-10 hours a day, has had plastic surgery galore, fake, fake fake. Like all the others, tired of turning on the TV at 7am and there she is, first thing in the morning, and last thing at night. Every channel!! So glad...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello ,Thank you for taking the time to provide your feedback, we do like to know what others are thinking! We are sorry to hear that you are not enjoying our current spokespe...

#1101444
Ordered for myself and a friend. Had to call about the order and was told I had auto refill on both. Rep was extremely rude telling me I. Pulsing change that now that I had hit the wrong button. I explained I wanted to change it now I did not want auto refill. Bottom...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for sharing your feedback with us today regarding your experience. If you would like for us to take a look into the promotion that you signed up on then please...

#1100835
I wanted to try Nutrisystem for one month before my wedding to jump start my weight loss! At 2 1/2 weeks into my month I called to cancel when I was informed of the 125.00 fee. By then I couldn't cancel the whole order either as I was past the 2 week mark!!! I was told...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for sharing your feedback with us today regarding your experience. We do disclose our standard fee for discontinuing an auto-delivery order in our Terms and Co...

I didn't like
  • Hidden cancellation fee
  • Misleading guarantee
  • Cost
#1099496

Nutrisystem - Phony Commercials

Nutrisystem
#1093939
God, when did that woman lose weight?----50 years ago. Stubborn belly fat, I bet she has a ton that doesn't show with her super girdle. How much does she weighed now? The guarantee is ***. You will lose up to 13 lbs? Well, lose one half pound and these frauds are covered. ***,vthey used Dan Marino for 20 years after he lost a few pounds. NutriSystems advertising is total fraud.
Comment
Show

Nutrisystem - Cannot cancel without hefty penalty

Nutrisystem
#1086210
1.2
Details
Nutrisystem: don't do it!!! Paying $1,000 in unwanted groceries next month due to the finest fine print ever. Nutrisystem promises you can cancel any time if you don't like it, but that's not true. There's a 2-month minimum --- the second at full price if you sign up with a discount. And it costs $150 -- per person -- to cancel. Total racket.
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

Nutrisystem - Deceptive marketing

Nutrisystem
#1082372
2.5
Details
Small print marketing trickery to "have you select" autopay. This seems to be a popular way to rob honest customers. You are stuck paying 20 dollar shipping (justbthe dry goods) if you want to cancel. Bottom line: you have to spend 45 minutes reading the fine print to wade through the Ivy League level deception to get to the actual terms.
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

Nutrisystem - Charged me $125 for cancellation

Nutrisystem
#1064587
1.7
Details
It did not work for me so I called and cancelled. They said they will charge me $125 even though it was within 30 days of joining
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
Nutrisystem - Carrot Cake Mold
Nutrisystem - Carrot Cake Mold
Nutrisystem - Carrot Cake Mold
Nutrisystem - Carrot Cake Mold
I didn't notice the mold on the carrot cake until I was chewing. Really awful. I don't think I can eat a carrot cake again. Honestly I'd rather eat a mouthful of spiders. Mold was infused right to the centre. Nutrisystem offered $1. Then offered replacement carrot...
Read more
Drafted101
Drafted101

Nutrisystem "reached out" to me and their responses are a joke. They really don't care and don't even do a good job of pretending to care.I expect more customers to bite into ...

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for reaching out to us! We are very sorry to hear about your experience and would like to help out.Please send us an email at consumerexperience@nutrisystem.co...

2.1
I didn't like
  • Customer service and the food
  • Eating moldy carrot cake
#1099397
Was told I had to accept and pay for two orders after i tried to cancel after the first one or i woukd have to pay 125 in fees and that i electronically agreed to these terms. Swiched to their cheapest plan which is still ridiculously expesive and received *39* and...
Read more
Anonymous
Anonymous

Well they addressed the 40 off emails received in a matter of a couple off days.. no mention of cancellation fee so I'm assuming they stand by their absurd policy.

Anonymous
Stanley Washington

Preying on people with health concerns...A very popular money maker

1.0
#1098951
I signed up for Nutrisystem. Somewhere in the fine print they put in an auto-renewal in. I tried to cancel it but they said I had a choice either keep 2nd order or face a $125 dollar cancellation fee. There is no way it costs them 125 dollars to cancel my order. Even...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for reaching out to us! We are very sorry to hear about your experience and would like to help out.Please send us an email at consumerexperience@nutrisystem.co...

2.0
I liked
  • Some of their foods
I didn't like
  • Cancellation policy and staff is beyond rude when cancelling
#1098401
I received my first order of Nutrisystem in late July 2017. Due to my travel schedule, I pushed out my second shipment a couple of times. When it became apparent that I couldn't make the program work for my schedule, I contacted the company to cancel. I was informed...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for sharing your feedback with us today regarding your experience. We do disclose our standard fee for discontinuing an auto-delivery order in our Terms and Co...

1.0
I didn't like
  • Hidden charges
#1096745
I thought I was dealing with an ethical company. Took a chance and spent $290 for their meals. These meals would have made a maggot puke, notwithstanding that the portions are so skimpy as to be a joke. "Oh well," I thought. "I got ripped off and learned my lesson."...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,We are very sorry to hear about your experience with the entrees. We do offer a customization option so that you can choose only the entrees that you enjoy most. Please ...

1.0
I didn't like
  • Deceptive marketing and subsitutions
#1095343
August, 2017-- Yes! The other reviews are correct! The food is awful, chemical taste, too chewy, artificial, NOT appetizing. I just opened the package after paying $330. Looks bad. Poor packaging, not appealing. So I decided to taste some chips. Ick, and I like chips....
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for reaching out to us! We are very sorry to hear about your experience and would like to help out.Please send us an email at consumerexperience@nutrisystem.co...

2.5
I didn't like
  • Did not like taste or presentation
#1095086
Today I contacted Nutrisystem at 4:35 in the afternoon and spoke with a Marcellus Green in the Fort Washington Pennsylvania area he told me the total cost with their promo offer they're running for the Uniquely Yours program would be $168 when we started our selection...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello,Thank you for reaching out to us! We are very sorry to hear about this and certainly want to research the matter further. Please send us an email at consumerexperience@n...