filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
I have had to call 4 times to get the rest of my "Guaranteed refund" and I am still waiting. The food was returned 1 1/2 months ago and I keep getting the run around every time that I call. This company is a SHAM!!!!! I have spoken to Matthew in Consumer affairs, and...
Read more
1.0
I didn't like
  • Product substitutions and refund policy
#1066766
Tried to order other products and use a coupon, they placed order not using the coupon, finally cancelled that after being billed the full amt. on hold 3 different times for over 15 min to get to speak with someone. Referred a friend and her order was totally messed up...
Read more
I didn't like
  • Charging me to quit the program
  • Refund policy
  • Customer service and shipping procedures
#1066118
False Advertisment- Nutrisystem Horrible
False Advertisment- Nutrisystem Horrible
Buyers Beware! If you're setup for auto shipment and cancel after receiving your 1st shipment. I was charged an additional $125. This happened immediately after receiving my cancellation number, per the customer service rep. I check my account and sure enough it was...
Read more
1.0
#1065817

Nutrisystem - Diet

Nutrisystem
#1066190
Too much sugar n carbs. Shakes did nothing
Comment Be the first to start a discussion
Show

Nutrisystem - Charged me $125 for cancellation

Nutrisystem
#1064587
1.7
It did not work for me so I called and cancelled. They said they will charge me $125 even though it was within 30 days of joining
Comment Be the first to start a discussion
Show

Nutrisystem - Gained weight!!

Nutrisystem
#1064442
2.2
After a week of eating their salt-filled freeze-dried space food l gained weight!
Comment Be the first to start a discussion
Show

Nutrisystem isn't all it's cracked up to be

Nutrisystem
#1058987
I tried Nutrisystem fir 2 months. After about $600.00 over this period, I am the exact weight I started at; right down to the .8 if a pound! Unbelievable!
Comment Be the first to start a discussion
Show
I am not happy with the processing and shipping operation of Nutrisystem. I have a job that requires a lot of travel. I also spend most weekends away from my primary residence. Nutrisystem cannot and will not guarantee a shipping date. With my second order I postponed...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello, Thank you for taking the time to post your review. We are sorry to hear of your dissatisfaction and would be happy to help! FedEx is our primary carrier and they do no...

1.9
I liked
  • Website very colorful and promising
I didn't like
  • Customer service and shipping procedures
  • Ordering experience
#1063496
I just placed a call to them they sent food to me charged my account I had not ordered was on vacation for two weeks came home and found rotting food on my front porch they charged my bank account got their money and I got a box of rotting meat they say ha ha you still...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello, We are so sorry to hear about your recent experience. We would be more than happy to look further into this for you. Please send us an email to consumerexperience@nutr...

#1063350
I ordered my first month due to an advertised sale of 40% off. However, when you go to the page, you don't realize that the discount is based on automatic deliveries monthly. Because I did not want that, I did not click the auto delivery key. Had I clicked it, I then...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello, We are sorry to hear that you were not satisfied with your weight loss. We are also sorry to heart that you were not happy with the service that was provided. We woul...

1.0
I didn't like
  • Cancellation and staff is beyond rude when cancelling
#1063241
The site promoted the "28 day plan" which means they send you 24 days worth of food and you eat on your own for the remaining four days. I asked them why my spouse was able to get 28 days of food but I was not. They would not give me a straight answer, but said they...
Read more
judyheinz
judyheinz

Same problem!

Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello.We are very sorry to hear you were unhappy with your experience. The autodelivery is a discounted price for signing up for 2 orders, if you discontinue before the secon...

1.4
I didn't like
  • Deceptive marketing tactics
#1060430
Being overweight most of my adult life, I bought into the TV hype. I signed up for the program and received my package. After a week, I really didn't feel that well. I called to cancel my order for the following month and was told I could receive a full refund, since I...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello.We are sorry to hear that you did not enjoy the plan! You can lose up to 13 lbs in the first month but this can vary from person to person. We would be happy to revie...

Anonymous
Anonymous

If you need someone to tell you what to eat, you are PITIFUL! People have lost weight on their own forever. Eat more vegetables & exercise- unless U really need someone to TE...

1.7
I liked
  • Some of their foods
I didn't like
  • Unexpected cancellation charge is indicator of decepion
  • Deceptive marketing and subsitutions
  • Price
#1060319
I am very unhappy with this plan i have lost weight but only because I switched to a different company. I was unhappy with the food and told to send it back for a refund. Do not trust the money back guarantee. The email I received said I would be refunded in 7-10...
Read more
Nutrisystem1
Nutrisystem1
Nutrisystem Verified Representative

Hello. Thank you for providing feedback on your experience. We are very sorry to hear that you did not enjoy the food. We sincerely apologize that you have not received your r...

1.0
#1059939
Nutrisystem cancellation fee
Just got charged $125 to cancel this program. Here's what is says in their terms and conditions: You may cancel your auto-delivery program at any time before 6:00 p.m. ET the day before your order is scheduled to be processed by calling 1-877-338-8446. If you cancel...
Read more
judyheinz
judyheinz

Its a scam and I plan to contact a consumer agency.

h.kitchener
h.kitchener

Yes, I agree it's a scam but you really have to read before you sign as it were.

#1058164